Brak problemów

autor: Michał Majewski

Brak problemów

Jak łatwo się domyślić obecnie konsumenci przywiązują wagę do zupełnie innych rzeczy niż jeszcze parę lat temu. Jednym z kluczowych czynników na jakie zwraca uwagę klient jest obecnie pomoc techniczna i serwis. Z tego powodu coraz więcej osób decyduje się na zakupy w supermarkecie, ponieważ kupując w takich warunkach zawsze mamy zagwarantowaną pomoc w przypadku wadliwego produktu.

Obecnie kupowanie elektroniki często obarczone jest możliwością nabycia wadliwej sztuki w takich momentach jesteśmy już odpowiednie zdenerwowani, żeby problemy z serwisem towaru mogły nas kompletnie wyprowadzić z równowagi. Klienci robiący zakupy w supermarkecie mają świadomość, że tak duży sklep nie będzie nigdy dyskutował z zasadnością stanowiska klienta dotyczącego danego towaru. Dlatego też obłuda klienta w supermarketach bez żadnego problemu przyjmie każdy zdefektowany produkt w celu wysłania go do producenta, który rozpatrzy reklamacje. Jest to kolejny powód, dla którego coraz więcej osób chętnie robi zakupy w supermarkecie.

Wielokrotnie powtarzające się problemy z reklamacją produktów, z którymi możemy się spotkać w niektórych sklepach na dłuższy czas zapadają w pamięć konsumentom, którzy po prostu nie mają czasu na przedzieranie się przez biurokracje i niechęć sprzedawcy a są zainteresowani raczej sprawnym przeprowadzeniem reklamacji bez zbędnego zamieszania. Jak się okazuje i takie organizacyjne sprawy mają kluczowe znaczenie dla części konsumentów, tym bardziej, że obecnie nikt nie dysponuje zbyt dużą ilością wolnego czasu i sprawy związane z zakupami chcemy przeprowadzać szybko i sprawnie.


Zobacz też: System reklamy Test,