Korzystna sytuacja dla obu stron

autor: Anna Wolska

Korzystna sytuacja dla obu stron

Co ci przychodzi na myśl, gdy słyszysz słowo promocja? Wiele osób odpowie Ci sprzedaż, zakupy i rabaty. W rzeczywistości, jest to tylko jeden ze sposobów, aby promować swoje marki. Promocja obejmuje wszystkie mechanizmy używane do promowania marki, np. reklamowe i wiele więcej. Jednak wiele osób często łączy to słowo z sprzedażą i rabatami. Jest to czas, w którym klienci mogą korzystać z przywilejów pochodzących od sprzedawców. Z drugiej strony, dla sprzedawców, nie jest to jedyny czas, aby stworzyć większą świadomość dla swoich marek, ale może to również pomóc w celu uzyskania krótkoterminowego wzrostu ich sprzedaży.

Stwarza to korzystną sytuację zarówno dla konsumentów, jak i detalistów. Obecnie istnieje wiele różnych promocji sprzedaży np. darmowe prezenty i więcej. Wszystko po to aby przyciągnąć klientów ... ale dlaczego konsumenci lubią to tak bardzo? Konsumenci lubią to, ponieważ cieszą ich dodatkowe wartości. Na przykład, klienci mogą dostać swoje ulubione produkty lub usługi, za niższą cenę podczas okresu promocyjnego. Oni czują, że produkt jest wart zakupu za mniejszą kwotę i dlatego decydują się na zakupy. Oprócz świadomości, jakie są inne korzyści, które marka może uzyskać obdarowując klientów promocjami? Promocje mogą pomóc stworzyć emocje wśród konsumentów, co sprawia że konsumenci chcą o tym mówić. Konsumenci mogą łatwo zapomnieć o tobie, jeśli Twoja marka nie jest aktywna, a tworząc dla nich tematy o których mogą rozmawiać poprzez promocje, możesz pomóc w utrzymaniu marki żywej i aktywnej na tym rynku.


Zobacz też: System reklamy Test,